RECRUIT

■仕事内容
①キャラクターやプロップ制作
(基本ソフトは問いません / ライティング・ルックデブに強い方優遇)
②セットアップ
③プロダクションマネージャー / プロデューサー

■制作環境
勤務地 渋谷
勤務時間 フレックス制(実働8H/コアタイム14:00~18:00)
休日 土日/祝日/クリスマス/誕生日
待遇/福利厚生

  • 雇用保険/労災保険/健康保険/厚生年金保険
  • 定期健康診断7月
  • 各種社内イベント
  • キャリアアップ支援制度

■ソフト/プラグイン
Maya
ZBrush
Blender
Photoshop & After Effects
V-Ray
Substance Painter

■応募資格
①キャラクター制作経験がある方
②セットアップ経験がある方
③コミュニケーション能力がある方
④ブレンダーを学ぶ興味ある方

Responsabilities:
— Create high-quality character models
— Sculpt highly detailed geometry
— Create high-quality texture maps for use in production
— Layout efficient and quality UVs
— Retopologize sculpted geometry to production pipeline.
— Maintain character functionality and animation ability throughout the model iteration process
— Develop and learn the latest art creation technologies
— Collaborate with fellow Artists and Team Leads

Requirements
— Zbrush sculpting skills
— Knowledge of Maya or Blender modeling tools
— Strong attitude to learn Blender
— Knowledge of Photoshop for texturing
— A desire to learn new techniques and technologies
— Sommunication and organizational skills
— At least 2 years of professional experience in the entertainment industry
— A portfolio reflecting high-quality art
— Experience with Substance Painter

To apply please send us
— Personal artworks and professional artworks
— Complete resume